Direktlänk till inlägg 24 februari 2015

Prov suger...

Av Elina Ullbrandt - 24 februari 2015 16:26

Halloj!


Hade prov idag... eller jag gjorde klart ett prov om man ska vara exakt ;) Det var ett matteprov och man fick göra de tre sista uppgifterna om man inte hade gjort/var klar med dem, jäklar vad svårt det var! De tre sista frågorna är också svårast förstås, de andra frågorna var relativt enkla men dem gjorde jag innan sportlovet. ps. matte suger :(


Jag har också börjat spela ett "spel" (om man nu kan kalla det det). Det heter myHogwarts och det handlar om att man ska bli sorterad och så på Hogwarts från Harry Potter filmerna/böckerna (fast jag antar att ni vet vad det är), jag förstår faktiskt inte själv så jätte mycket av vad det handlar om men man ska helt enkelt börja på hogwarts och ta lektioner, gå med i quidditch-laget och mycket mera. Om ni vill veta hur det går för mig där så har jag en blogg om enbart det: http://elina0700-myhogwarts.bloggplatsen.se/


Mer har jag nog inte att säga förutom att jag har två prov nästa vecka och ett läxförhör på fredag :/

Proven är NO och svenska och läxförhöret är franska... alltså tråååkiiiigt!!

Men vi ses i nästa inlägg antar jag.


Pöss o Kräm,

Elina<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina Ullbrandt - 28 maj 2017 05:07

Hejsan hoppsan. Det var ett tag sen hörni, typ två år! I alla fall så tänkte jag att börja på den här bloggen lite smått igen (vi får se hur det går) och jag tänkte börja med att uppdatera er lite snabbt om de senaste åren.   Så.. Jag slutade å...

Av Elina Ullbrandt - 26 februari 2015 18:19

Hejsan hoppsan fallerallera!   Gud vad prov jag har!! Eller vissa är läxor men ändå... (Jag vet att jag redan sagt det här två inlägg tidigare, men tänkte ta det lite mer ingående) Imorgon har jag läxförhöri franska, där jag först ska lära mig ...

Av Elina Ullbrandt - 25 februari 2015 16:08

Hej!!   Idag har jag bara haft en helt vanlig dag... Jag hade först hål i en timme på morgonen (yay!), sen hade jag musik där vi ska skriva våra egna låtar... Och ja, andra tråkiga lektioner... På engelskan så kom en prao person (hon hjälper ...

Av Elina Ullbrandt - 23 februari 2015 20:21

Hejsan alla gullepluttar och välkomna till min blogg!!!   Jag har haft en RIKTIGT tråkig dag... Det är första dagen efter sportlovet och man kan lungt säga att jag inte har längtat efter att börja skolan igen. En sak idag som jag tyckte var rik...

Presentation

Tjolahopp!
Det här är mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards